czwartek, 10 października 2013

Ostatnie 4 miesiące w zdjęciach

Aż wstyd pisać posta prawie 4 miesiące po przyjeździe, ale jakoś nigdy nie mogłam się do tego zmusić;p Podczas tego czasu wiele się działo, poznałam masę ludzi, odbyłam kilka wycieczek - rowerowych i autobusowych, dużo jadłam (przytyłam 10 kg;/) i oczywiście spędzałam czas z dziećmi, udając 'Hairy Monster' i 'Silly Doctors';p Trochę zdjęć:
Cambridge

Notting Hill Carnival w Londynie

Grób Tolkiena, a na nim pełno listów od fanów, pierścieni, figurka smoka, a nawet godło z napisem Polska

Oxford Castle

Londyn

Dorchester-on-Thames


:)

St.Giles Fair, ta atrakcja miała 15 metrów, myślałam że umrę na tym ale było świetnie;D
A moja koleżanka C. wygrała tam ogromnego jeża;D
:)

Kręgle ze znajomymi w centrum rozrywki

Jabłko w polewie czekoladowej z piankami, mmm

Koncert Babyshambles

Co poza tym? Chodzę na kurs językowy, zumbę (na którą poza mną i koleżanką chodzą same kury domowe) i pracuję w Oxfamie jako wolontariuszka;)

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę tego Londynu i zumby.Ja byłam dwa razy i więcej nie dałam rady.. ;(

    OdpowiedzUsuń